dimecres, 14 d’abril del 2010

Entrepans per emportar

El cas, és que a vegades, he d'anar a un bar i demanar un entrepà per emportar.

I tot sovint m'hi posen un tovalló de paper.
Quina és la utilitat d'un tovalló? Doncs genèricament un tovalló és per eixugar-se i netejar-se, del quan es dedueix que el tovalló ha de ser més net i eixut que el què s'eixuga. Però alerta! Els tovallons dels entrepans enduts d'un bar no entren dins dels genèrics.

Que passa? Doncs que els senyors que amablement em despatxen l'entrepà, em posen el tovalló embolicant l'entrepà, i amb una freqüència alarmant, dins el paper de plata que envolta l'esmentat entrepà. Per tan, el tovalló queda tot brut de la matèria que hi ha entre els dos talls del pa. Incomprensible.

Perquè dimoni vull jo un tovalló brut de tomàquet i truita? Perquè he d'estar cinc minuts desenganxant el formatge del tovalló? He de reciclar tot l'oli que xupa el tovalló abans no li faci una queixalada?

I dic jo, no és més fàcil posar el tovalló net dins la bossa que sempre m'ofereixen per endur-me l'entrepà?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Quina competició esportiva s'hauria de fer a Barcelona el 2022