diumenge, 7 de febrer del 2010

Hi ha pocs endolls

Això va pels dissenyadors de cases, arquitectes, enginyers o qui toqui. No entenc la proporció o ratio que es calcula a les cases, hotels i tota mena d'edificis entre els endolls instal·lats i els aparells que tenim necessitat d'endollar simultàniament. Cada vegada hem d'endollar més coses i em dóna la impressió que la majoria dels estipulats d'inici, ja estan assignats d'entrada. M'explico.

Els endolls de la nevera, la rentadora, la caldera, el microones, la tv o la làmpareta de la tauleta de nit, ja no hi pots comptar per altres usos. Un cop assignats aquests endolls, quan es pensa una instal.lació, hauria de ser el moment de veure quants d'altres ens permetran endollar coses puntuals. Em sembla que això ja no es té massa en compte.

Què fem quan hem d'endollar un portàtil, un mòbil, una càmera de fotos o alguna altra cosa de forma puntual. Doncs que no hi ha endolls lliures!

Amics que penseu aquestes coses, FOTEU TOTA LA CASA PLENA D'ENDOLLS que les cases no són com les de 1910!

Plego que se m'acaba la bateria i no tinc cap endoll a mà...;-((

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Quina competició esportiva s'hauria de fer a Barcelona el 2022