diumenge, 7 de febrer del 2010

Els Pakis al seu rotllo

La comunitat de pakis escampats per tot arreu i oberts que venen de tot i a totes hores ja no cal debatre si és exitós o no, perquè ja és massa tard. No hi tinc inconvenient. El que si que em toca la pera cada vegada que hi vaig és perquè t'atenen sempre PARLANT amb algú altre. Normalment amb una mà et cobren i amb l'altra parlen per telèfon amb el seu idioma amb jo que sé qui. Sinó estan al telèfon, poden estar parlant entre ells dins de la mateixa botiga i tu esperant o ni et miren a la cara quan t'atenen. A mi això em toca la pera. Estic temptat de dir-los algun dia: "Vols fer el favor d'estar per mi i no parlar amb algú altre mentre m'atens!!!!" Potser és una qüestió cultural i no ho sé veure...de tota manera potser millor això que la dependenta autòctona de casa nostra que et pregunta i analitza tota la teva vida mentre compres una barra de pa. Els extrems són una pedra.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Quina competició esportiva s'hauria de fer a Barcelona el 2022