dimecres, 24 de febrer del 2010

El cinema és millor a l'estiu... o no.

És hivern, aparco la moto, em penjo el casc al braç esquerra, d’aquella típica manera en que intrdueixes la mà pel coll i la treus per la visera de manera que el casc et queda al colze, i entro al cine.
Cony, aquí hi fot calor! em trec la jaqueta i me la penjo al braç on hi porto el casc. Compro l’entrada i vaig cap a la cua de les crispetes.
Me’n compro unes de mitjanes, que també aguanto amb la mà esquerra, i una Cocacola gran, que agafo amb la ma dreta després d’haver-me guardat el canvi. Vaig cap a la sala 3 i un home em demana l’entrada.
AMB QUÈ LI ENTREGO, AMB LA PUNTA DE LA FAVA?

Senyors propietaris de cinemes, tant costa muntar-ho de manera que et demanin l’entrada abans de comprar el menjar?

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

Quina competició esportiva s'hauria de fer a Barcelona el 2022